П`ятниця, 24.11.2017, 01:08 Вітаю Вас Гість | RSS Головна | АЛГОРИТМ НАВЧАННЯ | Реєстрація | Вхід
Вхід на сайт

Меню сайту
Пошук
Міні-чат
Кнопочка дружби


Живий календар
Нові користувачі
Гості сайту
Flag Counter
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Алгоритми навчання

Поради щодо УСНОЇ відповіді

1. Що означає питання, на яке я відповідаю?
2. Головною думкою моєї відповіді є - ....
3. Ключовими поняттями, на які я спираюся в відповіді є - ...

  • Я розумію логічні зв’язки між ними
  • Причиною є -..., а наслідком є -...
  • Метою є -..., а засобом її досягнення є - ...
  • Головним є - ..., а другорядним є - ...

5. Якщо потрібно, можу пояснити значення (інтерпретувати, розтлумачити) кожне з них
6. Можу пояснити теорію наступним прикладом (прикладами)
7. Можу відповісти на запитання моїх однокласників

Як готувати ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ?

1. Не відкладай на потім, виконуй завдання в той день, коли його задано
2. Наведи порядок на столі, підготуй належне приладдя
3. Вимкни телевізор, радіо та інші відволікаючі засоби
4. Склади план своєї роботи (з якого предмета почати, а яким закінчити)
5. Чергуй предмети фізико-математичного циклу з гуманітарними
6. Пам’ятай, що робиш завдання не для вчителів і батьків, а для себе!
7. Зранку швидко повтори
8. Якщо завдання тобі не вдається, сформулюй конкретні питання щодо теми для подальшого з’ясування їх з учителем або друзями

Алгоритм ЧИТАННЯ ТЕКСТУ

1. Виділіть (випишіть) нові для Вас поняття, терміни, закони, інформацію тощо.
2. Керуючись підручником, словником надайте інтерпретацію (тлумачення, пояснення) кожному з виділених нових термінів, понять, законів
3. Які з виділених термінів, понять, законів залишилися незрозумілими для Вас? Зверніться по допомогу до вчителя або призначеного ним помічника з числа учнів
4. Установіть логічні ланцюжки, певні взаємозв'язки, наслідки, способи досягнення результату

  • причина і наслідок
  • мета і засіб

5. Виділіть, на Ваш погляд, головну думку в даному тексті. Чому Вона для Вас є головною?
6. Для вирішення якої проблеми, ситуації тощо можна використовувати дану інформацію?

Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?

1. Прочитай і визнач головну думку тексту
2. Розділи текст на смислові частини
3. Вивчи першу частину
4. Вивчи другу частину
5. Повтори першу і другу частини разом
6. І так далі!

Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ

1. Про що йдеться в умові?
2. Визнач значення відомих величин:

  • словесно
  • числом, виразом чи рівнянням
  • позначенням

3. Запиши запитання задачі через позначення
4. Перевір одиниці вимірювання
5. Якщо треба, зроби пояснюючий малюнок (схему)
6. Запиши задачу у вигляді рівняння через позначення
7. Підстав у рівняння замість позначень відповідні числа або вирази
8. Перевір відповідь. Якщо вона неправильна, пригадай чи переглянь розв’язання подібної задачі

Як складати КОНСПЕКТ?

1. Прочитайте текст підручника
2. Запишіть у зошит тему конспекту
3. Визначте в тексті головний зміст, основні ідеї, поняття, закономірності, формули, тощо
4. Визначте взаємозв’язки (причина-наслідок, мета-засіб,
5. Основний зміст кожного значеннєвого компонента законспектуйте у вигляді кодованої інформації (скорочення, абревіатури, малюнки) після найменування теми в зошиті
6. Доцільно позначити на сторінці конспекту праві і ліві поля: ліворуч записувати назви розділів, параграфів, номери сторінок, самостійно сформульовані основні проблеми, а праворуч – свої висновки і коментарі, посилання на інші наявні у вас матеріали
7. Найважливіші положення (визначення, докази, висновки) записуйте у вигляді цитат
8. Корисно мати під рукою маркери або ручки різних кольорів, щоб відмічати ними найважливіші для вас елементи конспекту
9. Прочитайте ще раз текст і перевірте повноту виписаних ідей
Грамотно складений конспект повинен задовольняти наступним вимогам:

  • правильне передавання основного змісту тексту, виокремлення головних думок
  • логічний зв’язок виписаних думок, структурованість
  • ясність
  • стислість
  • інформація про джерело тексту
  • наявність вільного місця для доповнення написаного новими думками

Як писати РЕФЕРАТ?

1. Тема реферату повинна бути правильно сформульованою:

  • Назва має відбивати зміст
  • У назві мають бути чітко визначені рамки розгляду теми

2. Титульний аркуш має вигляд

  • Вгорі, посередині – назва навчального закладу
  • В центрі – тема реферату
  • Нижче теми праворуч – ПІБ учня, клас, ПІБ керівника
  • Внизу, посередині – місто і рік написання

3. Зміст реферату складається з 4-х частин: вступу, основної частини, висновку, списку літератури
4. Вступ - містить коротке обгрунтування актуальності теми реферату, з його об’єктивною складністю для вивчення, а також у зв’язку з численними теоріями і суперечками
5. Основна частина

  • Містить матеріал, відібраний для розгляду проблеми, розподілений за параграфами
  • Розкриває методи, використані для доказу результатів
  • Містить особисту думку учня та сформульовані самостійні висновки, які спираються на наведені факти

6. Висновок

  • Формулює висновки за параграфами, котрі випливають з основної частини, осмислення основної частини реферату
  • Звертає увагу на виконання поставлених у Вступі завдань і мети

7. Список літератури

  • Джерела перелічують за алфавітом
  • Обов’язково вказують автора, назву, місце видання, назву видавництва і рік видання
  • У разі необхідності до реферату оформлюється додаток (документи, ілюстрації, таблиці, схеми тощо)

 

Матеріал додано з сайту: http://www.bw-school.com.ua/ukr/students/63

Міні-профіль
01:08
Вы вошли как: Гість

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Погода
Визначні події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Методичний портал

«Методичний портал»


Мультики
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Архів записів
Статистика сайту
Каталог webplus.info
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites